Впроваджуючи програму “ Крок за кроком ”

у Херсонському яслах-садку №82

Херсонської міської ради та з метою розвитку цілісної особистості

педагоги особливу увагу приділяють удосконаленню

розвивального середовища.

  

 

Здійснюють індивідуальний підхід до кожного. 

Спілкування з вихованцями відбувається на засадах партнерства.

 

Група вже не нагадує приміщення де все зроблено руками вихователів. Сумісні колажі демонструють плоди самостійної творчості. Дитячі малюнки відображають інтереси і досягнення вихованців.

   Умовно групову кімнату ми поділили на центри дитячої активності з певних видів діяльності, які мають свою назву. Підписувати їх слід тільки друкованими буквами. А щоб привернути увагу дитини використали червоний колір і позначили емблемою.

   Організація роботи здійснюється у малих підгрупах та індивідуально на основі особистого вибору вихованців. Усі матеріали у центрах розташовані на рівні очей дітей.

До складу центрів активності входять:

Будівництво ”,

Математична скарбничка ”;

Від звука до слова ”;

Ізостудія ”;

Дитячий світ ”;

“У світі музики ”;

Етнографічний ”;

Бібліотека ”;

Віконечко у природу ”;

Куточок усамітнення ”;

Разом з сім‘єю ”.